arınsın toprağından kalbim

bulurum be kavafis emmi! yeni bir ülke, yeni bir şehir bulurum. bu şehir arkamdan gelmesin diye de izlerimi sile sile giderim. kendimi sile sile giderim. o zaman işte “yeni”yi bulurum. sokaklar aynı olmaz o zaman. dolaşmam aynı olmaz. ben aynı olmam. yeter ki o sihirli silgiyi alabileyim elime.

bulamasam da ne gam kavafis emmi! aramış olurum ya. bunun serinletici rüzgarı yeter parçalanmış ruhuma, incinen dizime.

About metin

adamın biri işte...
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

14 Responses to arınsın toprağından kalbim

  1. Suat dedi ki:

    Gidelim anasini satayim!

  2. metin dedi ki:

    hoşgeldiniz aziz dostum.

  3. taylan dedi ki:

    hayırlı olsuna geldim.

  4. metin dedi ki:

    taylan, çok sevindim kapımı çaldığına. hoşgeldin. evsahibi biraz kafayı üşütmüş gibi ama olsun sen rahatına bak. git mutfaktan çay al. kek de var, biraz bayat ama idare et artık sevgili dostum.

  5. taylan dedi ki:

    kek tarçınlı değilse alırım biraz.

  6. metin dedi ki:

    taylan, onca işimin gücümün arasında üşenmedim, ta portakal ağacı’na kadar gidip senin için portakallı-haşhaşlı kek getirdim: http://www.portakalagaci.com/oburcuk/images/hashasli_kek2.jpg
    kıymetimi bileceğinden eminim.

    senin şu tımbıra yorum nasıl yapılıyor? ben beceremiyorum o tımbırda yorum yapmayı filan. bi de ulu manitu aşkına şunu “amk” şeklinde yazmayınız, onun kısaltması “aq”dur. (o güzelim blogunu kapattın mı yoksa? ben ne zamandır blog gezmesi filan yapamıyorum. vaktim de kalmadı, keyfim de.)

    bu arada, aklımdayken, ben kostarika’ya gidemezsem başka yere gitmeyi planlıyorum. ikincisine değilse bile, ilkine kader arkadaşları arıyoruz. bir nevi koloni kurmaya niyetimiz var oralarda aq. haberin olsun. tımbırda öğrenci olduğunu söylüyorsun, bir iki yıla kadar bitirmek gibi bi niyetin var mı? (sivin de şahane bu arada, bayıldım resmen. odun kısmına katılıyorum şahsen.)

    sevgiler.

  7. taylan dedi ki:

    tarif iyiymiş de şimdi de o keki yapacak akranım, eli yüzü düzgün, helal süt emmiş, vatan haini ve mümkünse de balkan müziğinden hoşlanan bir hanım arkadaş bulmanız lazım bana.

    tumblr’da yorum opsiyonu var mı, varsa nasıl aktifleştiriliyor hiç bilmiyorum açıkcası. genelde ff’de yapılıyor yorumlar. tumblr dışında bütün blogları kapadım, çok yetenekli de sayılmazdım bloggerlık işinde zaten aq(oldu mu bu böyle?).

    okul seneye biter de ben garantici adamım. Siz gidin, yerleşin, düzeni kurun ben ondan sonra geleyim. CV’mde de belirttiğim gibi ben oturmayı seven adamım.

  8. metin dedi ki:

    1. bloglarını kapattın mı yoksa sildin mi? sildiysen vatan hainisin taylan. ben yazdıklarını silenleri aforoz ediyorum, silmeye hakkın yok, çünkü yazdıkların yayımlandıktan sonra senin olmaktan çıkıp bizlerin oluyor.

    2. hah oldu, işte elé aq.

    3. anlaşıldı. seni ancak kasaya oturmak paklayacak! para sayması kolay, yeter ki paraları götürme. onu da elin yaban memleketinde bize yapmazsın herhalde, vicdanına güveniyorum taylan kardeşim.

  9. metin dedi ki:

    4’ü unutmuşum: buralarda öyle helal süt emmiş insan bulmak zor. sana kostarika’da bi hanım evlâdı buluruz, merak etme.

  10. taylan dedi ki:

    blogları kapadım, yazılar duruyor ama sadece duruyorlar işte. dursunlar. tumblrımı oldukça beğeniyorum o ayrı.

    aşkolsun, benim parada pulda gözüm yok. yatayım, uzanayım, oturayım bana yeter. bir hamak bir lokma felsefesi yani.

    hanım işini de hallederim heralde, gencim, sakallıyım bana hanım mı yok allasen.

  11. metin dedi ki:

    tumblr filan diil, bildiğin tımbır. bak onu da böyle söyle nütfen. parada pulda gözün olmaması iyi de, kasada duracağına göre mecburen para pul görecen. hamak mesaiden sonra, mesai saatleri dahilinde olabilemez. hanım işine de karışmayayım o halde, madem sakalın varsa sözün de dinlenir.

  12. metin dedi ki:

    (millet de şimdi bu metin herifi neşelendi filan zannedecek bizim muhabbeti görünce. yok anacım, neşe taylan’dan kaynaklanıyor, bende ne gezer.)

Bir Cevap Yazın

